hajni@mindigfitt.hu | +36 30 971 9456 • H-P 9:00-18:00

Online videó program
MindigFitt Klubtagság

Amikor ezeket a sorokat írom, közel 750 ezer videó található a YouTube-on az edzés szóra keresve, a TikTok-ról pedig még nem is beszéltünk. Percről percre bővül a kínálat, akár lapos hasat szeretnél, akár feszes popsit, vagy kemény izmokat.

Bármire gondolsz is, hogy kipróbálnád: 100%, hogy találsz rá videót.

A lakosság nagy része ennek ellenére mégis mozgásszegényen él. Sokan bele sem tudnak kezdeni a testedzésbe. Van, aki belefog, de motiváció híján abbahagyja. Ha szeretnéd tudni, hogyan kezdd el, vagy kezdd újra a testedzést egy motiváló közösség mellett, csatlakozz a MindigFitt Klub tagjai közé.

Amikor a neten található videók között böngészel, belegondolsz-e abba, hogy helyesen kivitelezettek-e a mozgások, amiket látsz? Nem terhelik-e túl a gerincedet? Megfelelő instrukciókat kapsz-e a gyakorlatok pontos végrehajtásához? Tudod, hogy a videó készítője rendelkezik-e a megfelelő ismeretekkel, képzettségekkel, tapasztalatokkal?

Fontos, hogy tudd: amennyiben szeretnéd a sérülések kockázatát minimalizálni és hosszabb távon szeretnéd élvezni a mozgás örömét, nem mindegy, milyen szakmai háttérrel és felkészültséggel rendelkezik a videó készítője, akire gyakorlatilag az egészségedet bízod.

Online videó program
MindigFitt Klubtagság

Amikor ezeket a sorokat írom, közel 750 ezer videó található a YouTube-on az edzés szóra keresve, a TikTok-ról pedig még nem is beszéltünk. Percről percre bővül a kínálat, akár lapos hasat szeretnél, akár feszes popsit, vagy kemény izmokat.

Bármire gondolsz is, hogy kipróbálnád: 100%, hogy találsz rá videót.

A lakosság nagy része ennek ellenére mégis mozgásszegényen él. Sokan bele sem tudnak kezdeni a testedzésbe. Van, aki belefog, de motiváció híján abbahagyja. Ha szeretnéd tudni, hogyan kezdd el, vagy kezdd újra a testedzést egy motiváló közösség mellett, csatlakozz a MindigFitt Klub tagjai közé.

Amikor a neten található videók között böngészel, belegondolsz-e abba, hogy helyesen kivitelezettek-e a mozgások, amiket látsz? Nem terhelik-e túl a gerincedet? Megfelelő instrukciókat kapsz-e a gyakorlatok pontos végrehajtásához? Tudod, hogy a videó készítője rendelkezik-e a megfelelő ismeretekkel, képzettségekkel, tapasztalatokkal?

Fontos, hogy tudd: amennyiben szeretnéd a sérülések kockázatát minimalizálni és hosszabb távon szeretnéd élvezni a mozgás örömét, nem mindegy, milyen szakmai háttérrel és felkészültséggel rendelkezik a videó készítője, akire gyakorlatilag az egészségedet bízod.

Szeretettel,

Megyeri Hajnalka
Személyi edző, gyógytornász

Rendben, vágjunk bele!

Próbáld ki online videó programjaimat!

Ha időhiányban szenvedsz,
és szeretnéd megspórolni
az utazással töltött időt

Ha nem szeretnél tömegbe menni,
vagy másokkal érintkezni,
esetleg zavar, ha torna közben
mások is látnak

Ha szabadon szeretnéd
eldönteni, mikor tornázol

Ha időhiányban szenvedsz,
és szeretnéd megspórolni
az utazással töltött időt

Ha nem szeretnél tömegbe menni,
vagy másokkal érintkezni,
esetleg zavar, ha torna közben
mások is látnak

Ha szabadon szeretnéd
eldönteni, mikor tornázol

Torna, edzés online videók segítségével

az online videóra történő tornázás előnyei

  • Megoldást jelent, ha bármilyen okból kifolyólag (akár átmenetileg) nincs lehetőséged személyesen jelen lenni edzéseken
  • A tornát bárhonnan végezheted
  • A tornát bármikor végezheted, amikor időd van rá
  • Kedvenc videóidra többször is tornázhatsz a hónap során
  • Különböző erősségű és típusú órák közül választhatsz az edzettségi szintednek megfelelően
  • Változatos videók közül választhatsz, amiket kedvedre variálhatsz
  • Elkerülheted a személyes érintkezéseket, a tornaeszközeidet csak Te használod

mit kapsz a mindigfitt klubtagságért?

  • Tagságot egy zárt Facebook csoportban
  • Havonta megújuló videót: 4 db 60 perces kondicionáló / erősítő órát + 4 db 60 perces gerinc flow órát és 4 db 10-20 perces torna videó blokkot.
  • Szakszerűen, gyógytornász szemlélettel összeállított és levezényelt, kezdő-, középhaladó- és haladó szintű órákat, pontos instrukciókat maximális gerincvédelemmel
  • Különböző típusú és nehézségű órákat a rehabilitációs tornától a gerinctréningen át a kondicionáló órákig, fejlődési lehetőséggel
  • Edzésnaplót
  • Zárt, támogató közösséget
  • Motiváló üzeneteket
  • Egészségfejlesztő tippeket
  • Recepteket

Mozgásszervi probléma esetén rehabilitációs torna anyag is igénybe vehető!

Rendben, vágjunk bele!

MindigFitt havi
klubtagság

Mindössze:

MindigFitt éves
klubtagság

2 hónap ajándékba!

Az egész éves klubtagság előnyei

-10% minden programra!

MindigFitt videók

Irodai / home office
átmozgató torna

Kezdő+ | 15 perc

Ha szeretnéd minimalizálni a hosszan tartó ülőmunka nemkívánatos hatásait, ezt a videót ajánlom figyelmedbe. Nyújtó, mobilizáló és keringés-fokozó gyakorlatokat találsz benne.

A gyakorlatok elvégzéséhez mindössze egy kartámla nélküli székre lesz szükséged.

Mobilizálás
és nyújtás

Kezdő+ | 15 perc

Kellemes, áramlásszerű átmozgató és nyújtó jellegű gyakorlatokat találsz ebben a videóban.
Javaslom rendszeres végzését, ha szeretnéd megőrizni vagy visszanyerni törzsed megfelelő rugalmasságát, mely az egészséges gerinc alapfeltétele.

A gyakorlatok elvégzéséhez egy kényelmes öltözetre és egy tornamatracra, vagy nagyobb törölközőre lesz szükséged.

Hát- és hasizom
harmonizáló gyakorlatok

Kezdő+ | 15 perc

Törzsünk rugalmassága mellett megfelelő izomerőre is szükség van gerincünk egészséges működéséhez. A törzs izmain túl ezért a hasizmok erősítése is rendkívül fontos, hiszen ezek is részt vesznek a gerinc körüli izomfűző felépítésében, melyek a stabilitásért felelnek. Ezt a gyakorlatsort jó szívvel ajánlom, ha szeretnél tenni gerinced védelme érdekében.

A gyakorlatokhoz egy kényelmes sportöltözetre és egy matracra, vagy szőnyegre lesz szükséged.

Alakformálás és erősítés

Középhaladó+| 30 perc

Ebben a videóban a fő izomcsoportok erősítésén van a hangsúly. A gyakorlatokat dinamikusabb zenére fogjuk végezni. Azoknak ajánlom figyelmébe, akik már edzésben vannak és szeretnék fenntartani, vagy növelni ezt az edzettségi szintet. Ezenkívül ajánlom mindazoknak, akik számára fontos az alakformálás, az esztétikusabb külső megszerzése. Ebben az esetben viszont ne hagyd ki a zsírégető kondicionáló órámat sem.

Eszközök tekintetében két kézi súlyzóra vagy vizespalackra, illetve - opcionálisan - bokasúlyzóra lesz szükséged.

Zsírégetés

Haladó | 30 perc

Ezt az órát azoknak ajánlom, akik már rendelkeznek némi állóképességgel, ugyanis a gyakorlatok az izomzaton túl a szív-érrendszert és a légzőrendszert is igénybe veszik és fejlesztik. Ennek hatására megemelkedik a pulzus és légzésszám, majd bemelegítést követően végig zsírégető tartományban marad. Dinamikusabb zenére végzett egymásra épülő gyakorlatláncok ismétlődnek ebben a 30 percben, melyek jól követhetők.

Eszközök tekintetében két 0,5-2 kg közötti kézisúlyzóra, ennek hiányában ásványvizes palackokra lesz szükséged. A bokasúly opcionális.

Az oldalon található cikkek, vélemények, érvelések, állásfoglalások és javaslatok, a kapcsolódó olvasói vagy szerkesztőségi hozzászólások megfontolása nem váltják ki az alap- illetve szakellátásban dolgozó orvosokkal, egészségügyi szakemberekkel történő közvetlen kapcsolatfelvételt, konzultációt, kivizsgálást.

Kizárólag az oldal információira támaszkodva ne állapíts meg diagnózist, ne vezess be terápiát, "öngyógyítást".

Az ebből eredő esetleges károkért nem vállalok felelősséget.

Jó, ha tudod:
minden személyes adat és információ kezelése bizalmasan, a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően történik.

Ideális időpont soha nem lesz, hogy elkezdd a változást!

Kérj időpontot most, vagy olvass még többet rólam és életmódváltó, egészségmentor programjaimról!

Megyeri Hajnalka

 +36 30 971 9456